З 10 лютого 2020 р. у всіх магазинах мережі починають діяти оновлені правила програми лояльності.
✅ Впроваджуються статуси учасників програми лояльності:
1. Активний (Вказаний номер телефону, прізвище та ім'я, дата народження)
- Протягом місяця нараховуються бали за покупки
- Нараховуються додаткові бали за 2-гу, 3-тю покупки та на День Народження
- Можливість приймати участь у різноманітних акціях та розіграшах
- Щомісячне поповнення мобільного за набрані бали
2. Заморожений (Не вказано прізвище, ім'я та/або дата народження)
- Протягом місяця нараховуються бали за покупки
- Нараховуються додаткові бали за 2-гу, 3-тю покупки та на День Народження
- В кінці місяця накопичені бали не списуються, а заморожуються до внесення особистих даних
- Щомісячне поповнення мобільного недоступне, оскільки бали не списуються
- Не бере участь у маркетингових акціях
3. Неактивний (Учасник програми лояльності заблокований через порушення чи за проханням клієнта)
- Переваги програми лояльності не діють.
✅ Нові учасники програми лояльності
Для всіх нових покупців діє пільговий період в 32 дні, під час яких статус учасника програми лояльності буде "Активний", не зважаючи на заповненість особистої інформації. Після завершення цього періоду для цих учасників будуть діяти загальні умови.
✅ Як внести/оновити свої дані?
🔸 під час покупки надати свої дані касиру
🔸 подзвонити на гарячу лінію 0 (800) 750-135 (безкоштовно)
🔸 внести через особистий кабінет на сайті
🔸 написати нам у Facebook, якщо потрібна консультація.
✅ Що буде з моєю карткою, якщо я не заповню дані?
Якщо ви не внесете дані до 10 лютого, ваш статус учасника програми лояльності стане «Заморожений». Це означає, що ви будете збирати бонусні бали, проте не зможете ними скористатись. Розморозити статус ЛЕГКО! Просто внесіть дані.
Не втрачай можливість отримувати більше вигоди та економії в Червоному Маркеті! Заповни особисті дані!👍