Програма лояльності "Червоного маркету" — це завжди додаткові привілеї, персональні пропозиції та нагороди для її учасників.
Учасник програми лояльності — особа, яка повідомила касиру коректний номер свого мобільного телефону та вказала особисті дані.
Переваги участі в програмі лояльності "Червоний маркет"
- Протягом календарного місяця учасникам програми лояльності нараховуються бонусні бали.
1 витрачена гривня = 1 бонусний бал.
З 1 по 5 число наступного місяця Ви отримуєте поповнення мобільного
Починаючи з 499 балів, кожні 250 балів — це гарантоване поповнення на 5 грн.
- Найвигідніші умови поповнення мобільного в Україні. Жодних комісій!
Поповнюючи мобільний, за яким зареєстрований учасник програми лояльності, Ви не сплачуєте жодних комісій.
- Зручність у використанні!
При здійсненні першої покупки достатньо лише назвати касирові свій номер телефону та особисті дані.
При наступних покупках просто продиктуйте свій мобільний касирові і бали автоматично зарахуються на Ваш баланс.
Як стати учасником програми лояльності?
- Здійсніть покупку на суму від 1 грн.
- Продиктуйте касирові свій номер телефону та зазначте особисті дані.
Статуси учасників програми лояльності:
- Активний (Вказаний номер телефону, прізвище та ім'я, дата народження)
- Протягом місяця нараховуються бали за покупки
- Нараховуються додаткові бали за 2-гу, 3-тю покупки та на День Народження
- Можливість приймати участь у різноманітних акціях та розіграшах
- Щомісячне поповнення мобільного за набрані бали
- Заморожений (Не вказано прізвище, ім'я, дата народження)
- Протягом місяця нараховуються бали за покупки
- Нараховуються додаткові бали за 2-гу, 3-тю покупки та на День Народження
- В кінці місяця накопичені бали не списуються, а заморожуються до внесення особистих даних
- Щомісячне поповнення мобільного недоступне, оскільки бали не списуються
- Не бере участь у маркетингових акціях
- Неактивний (Учасник програми лояльності заблокований через порушення чи за проханням клієнта)
- Переваги програми лояльності не діють.
Нові учасники програми лояльності:
- Для всіх нових покупців діє пільговий період в 32 дні, під час яких статус учасника програми лояльності буде "Активний", не зважаючи на заповненість особистої інформації. Після завершення цього періоду для цих учасників будуть діяти загальні умови.
Як перевірити/внести особисті дані?
- під час покупки, вказати касиру відсутні дані
- зателефонувати на гарячу лінію 0 (800) 750-135 (безкоштовно)
- Заповнити відсутню інформацію в особистому кабінеті на сайті
- Напишіть нам у Facebook
Правила поповнення мобільного за набрані бали (Зміни які набудуть з 1.12.2020)
Протягом календарного місяця Вам нараховуються бонусні бали.
1 витрачена гривня — 1 бонусний бал.
З 1 по 5 число наступного місяця ви отримуєте поповнення мобільного.
Починаючи з 499 балів, кожні 250 балів — це гарантоване поповнення на 5 грн.
Як поповнюється рахунок залежно від кількості балів:
від 0 до 498 балів | рахунок не поповнюється |
від 499 до 748 балів | рахунок поповнюється на 5 грн |
від 749 до 998 балів | рахунок поповнюється на 10 грн |
від 999 балів | рахунок поповнюється на 15 грн! |
Додаткові вигоди для учасників програми лояльності
- Купуйте тричі на місяць — отримуйте +50 балів.
- Подарунок на День народження +50 балів.
- Подарунки не закінчуються! +100 балів за будь-яку покупку протягом тижня після Дня народження.
- Можливість оплачувати покупки сертифікатами та купонами.
- Миттєве поповнення мобільного рахунку на 5 гривень для нових учасників!
Лише дві умови:
1. Ви стаєте учасником програми лояльності вперше.
2. Магазин працює менше 30 днів. - +100 балів за приведеного друга!
- Персональні акції.
Маєте запитання щодо програми лояльності? Телефонуйте на нашу "гарячу лінію" за номером: 0 800 750 135 (усі дзвінки в межах України безкоштовні).
Також будемо вдячні за зворотній зв’язок щодо якості роботи персоналу в магазинах!